Monday 21 March 2011

hujan

hujan oo hujan knp ko hujan......lalalala~....
begitulah lagu yg didendangkan aku tatkala hujan sepoi2 bhase cine telah membasahi aku sebentar td....
dan bila kaki ku mule mnjejak masok ke dlm opis yg pnoh rase curige ni bdn ku terketar2 mcm kne parkinson..hahah..sjuk parok keluh hati kecilku.....hahaha....p xpe...bru sjuk dunie..blom sjuk akhirat g....
eyt?de lak cm2 ae?slalo nye org ckp bru pns dunie lom pns akhirat...hahahhaha.....bia la.....dkt2 sme da bunyi dye..hahaha.....

arini aku dok opis dok on9 je la....keje xde...nk wt calculation kne tggo org at opis ni free dlo..bru ley tny..hee...jdk aku pon mule la mengupdate bnd yg xsnonoh mcm ni ble kebusanan telah berleluase dlm diri ku yg kerdil ini....hahha......sjuk ni mmbuat aku teringat kmbali cte winter sonata dlo2...mst sjuk an dorg at sne....kte at sni pon bru ujan da kluar msok blik air bpuluh kali.....klu at msia ni de salji aku ase bisnes wt public toilet la plg untung...hahaha.....walaupon aku memebebel xtntu hale p aku ttap mmpunyai vision sbgai seorg bsnesman yg berjaye....haha....hujan2 cmni algkah indahnye dpt mnum hot choclate smbil selimut meliputi setiap inci tubuhku...smbil tgk cte jiwang...wah3......mst lyn abes la...hahaha.....

xsaba lak asenye nk blk nk mnyambung kerjaye separuh mase sbagai penidur yg tegar,...p de yg xbes gk klu ari ujan...cntohnye plbagai aktiviti luar terpakse dtangguh kerana ketidak berape nak izinan cuace.....knk2 xdpt lg bermain lyg2 d petg hari,pakcik2 xdpt mnymbung mencari nafkah ntok menoreh getah,nelayan tdk dpt trun ke pelukan lautan yg luas,n mcm2 lg....ketike ini hnya kreativiti msg2 yg mmpu mengatasi kebusanan n dpt menimbulkan ideologi mncari nfkah......cntohnye ank2 mule brmnat untuk mndapingi permainan tradisional seperti congkak n galah panjg,golongn bape pule akan lebih ke arah kedai kopi mengeTEH dgn rakan.....

hahahha.....bnd pe tah......anyway hujan mmg bes....aku suke hujan2.....yeay2....

No comments: